Partnerzy:

Termin:
Charakter: Krajowy
Opis:

W dniach 24-26 kwietnia 2016 odbyła się konferencja „ Student Maritime Conference” organizowana przez Koło Naukowe Transportu i Logistyki „Translog” działające przy Akademii Morskiej w Gdyni. W wydarzeniu wzięła udział reprezentacja naszego koła w składzie : Katarzyna Kowalska, Agnieszka Jakubowska, Marta Masternak, Natalia Łukowska oraz Filip Odważny. W niedzielę tj. 24 kwietnia o godzinie 8.00 zaczęła się rejestracja gości, natomiast o 9.30 nastąpiło uroczyste przywitanie i oficjalne rozpoczęcie Konferencji.  Od godziny 9.50 do 14.10 odbywały się prezentacje firm oraz członków kół naukowych, w tym przedstawicieli Koła Naukowego „Logistyka” – Katarzyny Kowalskiej oraz Filipa Odważnego.  Wszystkie wystąpienia były bardzo ciekawe, co sprawiło, że czas referatów minął bardzo szybko. Część oficjalną zakończyło wspólne, pamiątkowe zdjęcie, po którym wszyscy rozeszli się na obiad.

Po obiedzie zostaliśmy przewiezieni na Terminal Promowy, gdzie weszliśmy na prom Stena Line, na którym odbywała się dalsza część konferencji. W trakcie całonocnego rejsu przepłynęliśmy do szwedzkiej Karlskrony, miasta wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.

Drugiego dnia konferencji między 10.00 a 17.00 mieliśmy czas wolny, który poświęciliśmy na zwiedzanie tego położonego na wyspach miasteczka. Mieliśmy okazję zobaczyć na własne oczy m.in. : Kolorowe domki w Björkholmen, Największy drewniany kościół w  Szwecji, rzeźbę MatsaRosenboma, Stortorget czyli Wielki Rynek, oraz spróbować najlepszych lodów w kraju.  Po powrocie na prom zjedliśmy obiad, a następnie odbyło się oficjalne zakończenie konferencji, podanie wyników konkursu na najlepszy referat, który wygrali reprezentanci naszego koła. W nocy przepłynęliśmy z powrotem do Gdyni, gdzie byliśmy ok. godziny 8.00.

Podsumowując, konferencja ta była bardzo ciekawym doświadczeniem, nie tylko ze względu na poziom merytoryczny, ale również rejs promem do Szwecji, który jest oryginalnym pomysłem łączącym zdobywanie wiedzy, zawieranie nowych znajomości ze znakomitą przygodą.