Partnerzy:

Prelekcja - Programowanie gameplayu w Unreal Engine 4 (wykład)

Termin: 13-12-2016 18:30
Kategoria: Twarde
Liczba osób uczestniczących: 0
Tematyka: programowanie - Unreal Engine 4
Opis:

Wszystko co powinieneś wiedzieć jeśli chcesz zacząć programować gameplay w C++ dla UE4

(tak jest, nie czwartek, a wtorek!)

Jeśli próbowałeś budować logikę gry w blueprintach i chcesz zejść poziom niżej, ten wykład będzie dla Ciebie. Omówimy strukturę kodu silnika, proces budowania, zarządzanie pamięcią, różnicę między klasycznym C++ a tym w UE4, logikę multiplayer i wiele innych zagadnień.

Wymagane: 
Podstawy C++, podstawy UE4 (Blueprinty).

Wykład poprowadzi Marcin Polaczyk: absolwent Automatyki i Robotyki na Politechnice Poznańskiej. Programista od 13 roku życia, od 3 lat związany z branża gier. Od początku kariery przywiązany do Unreal Engine 4. Obecnie pracuje jako niezależny programista wykonując fragmenty gier dla większych studiów. Żeglarz, motocyklista, nomad.

Projekt oraz wykonanie: sigmeo.pl