Partnerzy:

Koło Naukowe Ruch Projektantów Gier (RPG)

Wydział:

Adres e-mail:

Strona www:

Wydział Informatyki

pokaż stronę

Przewodniczący:

Sylwia Błach

Wiceprzewodniczący:

Radosław Paszkowski

Opiekunowie:

Witold Andrzejewski Opiekun organizacyjny

Opis Koła Naukowego
Organizacja wykładów i wydarzeń obejmujących swoją tematyką zagadnienia projektowania, tworzenia, programowania oraz marketingu gier komputerowych i planszowych.
Filtracja:    
Prelekcja - Modele oświetlenia w grach komputerowych  | data dodania: 19-06-2017 13:00

Opis wykładu:
Wykład omawia zagadnienia związane z modelowaniem zachowania się światła na scenie. Począwszy od przedstawienia podstawowych terminów z dziedziny radometrii przejdziemy przez różne typy źr&oacu  czytaj więcej...

O prelekcji: "W 2012 roku napisałem Grę E.U.ROPA na zlecenie firmy, która pozyskała fundusze unijne na innowacyjne narzędzie promujące przedsiębiorczość wśród młodzieży szkolnej. Moim zadaniem było stworzenie gry fabularnej, którą nauczyciel mógłby prowadzić w ramach zajęć przedsiębiorczości w szkole. Podczas prezentacji gra posłuży mi za przykład do omówienia tematu tw  czytaj więcej...

Powoli mijają dwa tygodnie, a to oznacza kolejne spotkanie koła naukowego Ruch Projektantów Gier! Tym razem prelekcję poprowadziczytaj więcej...

Zapraszamy na kolejne spotkanie koła naukowego Ruch Projektantów Gier! Tym razem naszym gościem będzie Marcin Michalski, który opowie o cyklu życia gry.

czytaj więcej...

Cześć! Mamy nadzieję, że już każdy z Was wygrzebał się z egzaminacyjnego szaleństwa i zapraszamy na kolejną prelekcję po krótkiej przerwie :) Tym razem spotkamy się z Robertem Podgórskim z czytaj więcej...

Zapraszamy na kolejne spotkanie Ruchu Projektantów Gier! Tym razem przedstawiciele młodego studia Hypnotic Ants podzielą się swoim doświadczeniem z tworzenia gier VR - zaprezentują dobre praktyki, pokażą gotowe rozwiązania i dadzą szansę na własnej skórze przeżyć wirtualną rzeczywistość.

czytaj więcej...

Grę da się robić kilka lat, ale podobnie jak filmy George'a Lucasa nigdy nie będzie skończona i kiedyś trzeba po prostu postawić kropkę. Grę można też zrobić w godzinę, tylko trzeba zapomnieć o wszystkim co się zna.
Weźci  czytaj więcej...

Wszystko co powinieneś wiedzieć jeśli chcesz zacząć programować gameplay w C++ dla UE4

(tak jest, nie czwartek, a wtorek!)czytaj więcej...

W tym tygodniu wielka gamedevowa uczta - łączymy siły z Pyra.NETczytaj więcej...

Wirtualna rzeczywistość coraz odważniej wkracza do codzienności graczy.

Na najbliższym spotkaniu Ruchu Projektantów Gier, Sz  czytaj więcej...

Wracamy po wakacyjnej przerwie! Już w najbliższą środę 09.11 o godzinie 18:30 w sali CW6 odbędzie się spotkanie organizacyjne koła połączone z prelekcją. Na spotkaniu omówimy działalność koła oraz plany na przyszłość. Serdecznie zapraszamy zarówno obecnych członków koła, jak i - a wręcz przede wszystkim - zainteresowanych dołączeniem do niego. 
czytaj więcej...

Prelekcja - "Renesans VR"  | data dodania: 21-01-2016 20:58

Z opisu wydarzenia:

Podczas spotkania Krzysztof Lewicki wygłosi prezentację p.t. "Renesans VR". Podczas prezentacji będzie można dowiedzieć się trochę o historii VR oraz aktualnej sytuacji na rynku: sprzęcie, cenach oraz problemach z jakimi borykają się developerzy tacy jak m.in. Oculus. Opowiedziane zostanie trochę o tym co każdy może robić teraz w zakresie VR oraz o tym czym należałoby zająć się już teraz. Pod koniec prezentacji będzie można osobiście zobaczyć jak działa VR w ak  czytaj więcej...

Z opisu wydarzenia:

Wielkimi krokami zbliża się GGJ (Global Game Jam 29-31.01), a ty nadal zastanawiasz się, czy warto przyjść i spróbować swoich sił w jamowaniu?
Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie. Damian Komorowski, który stworzył już 47 gier na Game Jamach oraz Ha  czytaj więcej...

Wydarzenie - Organizacja Poznań Game Jam  | data dodania: 20-01-2016 1:23

Dwudniowy "maraton tworzenia gier".

Wydarzenie to zakończyło się sporym sukcesem. Składa się na to przede wszystkim bardzo dobra frekwencja – 127 zarejestrowanych uczestników, a zwłaszcza przyrost w porównaniu z rokiem ubiegłym, gdy było ich około 40. Spośród wszystkich 518 maratonów zorganizowanyc  czytaj więcej...

Prelekcja - Praca w zespole z repozytorium GIT  | data dodania: 08-01-2016 18:19
Kuba Wiącek, Programista, Gspot Studios Kuba postara się was nauczyć podstawowych komend GITa, przedstawi darmowe narzędzia i systemy umożliwiające stworzenie repozytorium kodu, oraz kontrolę wersji. Dowiesz się również, jak pracować w zespole programistów na przykładzie “żywych” projektów.
 czytaj więcej...

Z opisu wydarzenia:

Łukasz Cywiński, animator/developer (technical artist), Krecha Games
W czasie prelekcji poznacie narzędzia oraz metody, którę pozwolą Wam optymalnie zarządzać zasobami graficznymi w Waszym projekcie.
W praktyce da to większą kontrolę nad pamięcią oraz wydajnością aplikacji w procesie renderowania.

 czytaj więcej...
Warsztat - Podstawy Unity - Krzysztof Lewicki  | data dodania: 08-01-2016 18:11

Z opisu wydarzenia:

Chciałbyś stworzyć grę ale nie wiesz w czym? Jesteś zaciekawiony Unity ale jeszcze nigdy nie miałeś okazji w nim działać?

We wtorek 17.11 o 18:30 w sali CW6 odbędą się warsztaty z podstaw Unity. Podczas 3 godzinnego spotkania Krzysztof Lewicki pomoże uczestnikom stawić pierwsze kroki w pracy z silnikiem.

Uczestnicy na spotkanie powinni przynieść własne laptopy z zainstal  czytaj więcej...

 

Game Industry Conference to nowa nazwa dla organizowanej przez nas od 4 
lat konferencji, wcześniej znanej jako Zjazd Twórców Gier. Tym razem 
trwała aż trzy dni od 16 do 18 października i tradycyjnie odbyła się na 
terenie MTP w trakcie targów Poznań Game Arena. W tym roku oprócz 
zwyczajowych już honorowych patronatów Rektora i Dziekana, oraz 
posiadanego od zeszłego roku patronatu Ministerstwa Gospodarki, 
otrzymaliśmy też patronat MNiSW.                                             czytaj
                                                więcej...
Prelekcja - "#gamedevNieTakiStraszny: jak zacząć?"  | data dodania: 08-01-2016 17:51

 

Prelekcja podczas której Marta Ziółkowska - studentka wydziału informatyki i członek zarządu koła, oraz zaproszony gość Paweł Homenko (Indago) przedstawili swoje doświadczenia związane z pracą przy tworzeniu gier. Wykład miał na celu pomóc osobom stawiającym pierwsze kroki w zakresie tworzenia gier poprzez podzielenie się dobrymi praktykami i wskazanie pewnych często popełnianych błędów.

 

Z opisu wydarzenia:

czytaj więcej...

Tagi
InformatykaZTGGry komputeroweMarketing gierGry planszoweProjektowanie gierITZjazd Twórców GierTworzenie gier
Projekt oraz wykonanie: sigmeo.pl