Partnerzy:

Koło Naukowe Upowszechniania Programowania (KNUP)

Wydział:

Telefon:

Adres e-mail:

Strona www:

Wydział Informatyki

pokaż numer

pokaż stronę

Przewodniczący:

wyślij wiadomość

Klaudia Kwiatkowska

Wiceprzewodniczący:

wyślij wiadomość

Katarzyna Lipowska

Opiekunowie:

Andrzej Urbański Opiekun organizacyjny

Opis Koła Naukowego
Koło Upowszechniania Programowania zajmuje się w chwili obecnej: (1) prowadzeniem zajęć z programowania, zwłaszcza robotów, w poznańskich domach dziecka; (2) wspieraniem organizacji zawodów programistycznych - aktualnie pomagamy w Mistrzostwach Wielkopolski w Programowaniu Zespołowym. (3) prowadzeniem indywidualnych korepetycja dla wychowanków domu dziecka nr 2 w zakresie przedmiotów ścisłych i języków obcych
Filtracja:    

Zawody balonowe 2017


Być programistą


Organizacja konferencji - Zawody balonowe 2017  | data dodania: 24-02-2017 16:14

W sali gimnastycznej Domu Dziecka nr 2 odbyła się impreza złożona z:

1) Referatu licealisty Karola Wojsława na temat wysłania balonu do stratosfery;

2) Konkursu "Zawody balonowe" polegającego na wysłaniu z użyciem baloników jak największego łądunku pod sufit sali gimnastycznej;

3) Koncertu młodzieżowego zespołu rockowego "W sobotę po lekcjach", w którym referent jest perkusistą i gitarzystą.

 czytaj więcej...

Kilka tygodni przed Roboday na Politechnice studenci chodzili do Domu Dziecka nr 2 przedstawiając im swój projekt zaliczeniowy robota, którego po otrzymaniu oceny podarowali temu domowi dziecka. W trakcie Roboday dzieci uczestniczyły w pokazach i były oprowadzane po politechnice przez studentów.

 czytaj więcej...

Cotygodniowe zajęcia rozpoczęte 27 kwietnia 2016 i trwające aż do końca czerwca 2016. Odbywały się w Domu Dziecka przy ul.Swobody w Poznaniu. Polegały na programowaniu w języku Scratch robotów mBOT i prostych gier. Uczestniczyło w nich zwykle pięcioro dzieci i czworo prowadzących. 

Zakończenie zajęć podsumowano certyfikatami dla każdego z kształconych. 

 czytaj więcej...

Cotygodniowy cykl zajęć prowadzonych od 1 grudnia 2015 do końca czerwca 2016 w laboratorium 203 V Liceum Ogólnokształcącego sąsiadującego z Domem Dziecka nr 2. Początkowo prowadziło go trzech studentów automatyki i robotyki dla trzech wychowanków domu dziecka. Do tego stawiło się trzech woluntariuszy z liceum. Były przerabiane podstawowe konstrukcje robotów na kołach i podstawowe proste programy w graficznym języku LEGO MINDSTORMS. W marcu 2016 studenci skończyli s  czytaj więcej...

Tagi
Gry planszoweSoftwareGry komputeroweĆwiczenia laboratoryjneRobot sumoRobotyCyberbotRozwój osobowościowyProgramowanieProgramowanie wysokopoziomoweRobotChallangeFestiwal Robotyki CyberbotMatematykaRozwój moralnyRozwój duchowyFizykaInformatyka
Projekt oraz wykonanie: sigmeo.pl